Klachtenformulier

Bespreek uw klacht met uw huisarts

Heeft u een klacht? Bijvoorbeeld over uw behandeling? Of over de doktersassistente? Bespreek uw klacht dan eerst met uw dokter.

  • U kunt hiervoor gebruikmaken van onderstaand formulier.
  • U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze praktijk.
  • Wij nemen binnen 1 week na ontvangst van uw klacht, contact met u op.

De klachtenfunctionaris

Kunt u uw klacht niet samen met uw dokter oplossen? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen te bemiddelen. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Vraag aan uw dokter bij welke klachtenfunctionaris Huisartsenpraktijk Uil en Pols is aangesloten.

De geschillencommissie

Zorgt bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet voor een oplossing van uw klacht? Dan kunt u uw klacht indienen bij de geschillencommissie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens patiënten en huisartsen. Het oordeel van de geschillencommissie is bindend.

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.